KẾT QUẢ TÌM KIẾM
Tìm thấy  6  biểu ghi Tải biểu ghi
1  
STTChọnThông tin ấn phẩm
1Beyond Advertising : Creating Value Through All Customer Touchpoints / Yoram (Jerry) Wind, Catharine Findiesen Hays . - New Jersey : Wiley, 2016. - xxiv,261 p. ; 23 cm
  • Thông tin xếp giá: NV3110
  • Chỉ số phân loại: 659.1
  • 2Hacking Sales : The ultimate playbook and tool guide to building a high-velocity sales machine / Max Altschuler . - New Jersey : Wiley, 2016. - xvi,144 p. ; 24 cm
  • Thông tin xếp giá: NV3138
  • Chỉ số phân loại: 658.81
  • 3Marketing management: Text and cases / Michael R. Czinkota, Masaaki Kotabe, David Mercer . - Masschusets : Blackwell, 1997. - 696 p. ; 24 cm
  • Thông tin xếp giá: NV1092
  • Chỉ số phân loại: 658.8
  • 4The customer - centered enterprise : How IBM and other World-class companies achieve extraordinary results by putting customers first / Harvey Thompson . - New York : McGraw-Hill, 2000. - 260 p. : ill. ; 24 cm
  • Thông tin xếp giá: NV1121
  • Chỉ số phân loại: 658.8
  • 5Uncommon Service : How to Win by Putting Customers at the Core of Your Business / Frances Frei, Anne Morriss . - Boston : Harvard Business Review Press, 2012. - x,247 p. ; 24 cm
  • Thông tin xếp giá: NV3085
  • Chỉ số phân loại: 658.812
  • 6Your Customer Rules! : Delivering the Me2B Experiences That Today's Customers Demand / Bill Price, David Jaffe . - Fancisco : Jossey-Bass, 2015. - vii-xi, 251 p. ; 23 cm
  • Thông tin xếp giá: NV2261
  • Chỉ số phân loại: 658.8